Proč blog?

Ahoj, zakládám tento blog za účelem informování přátel, rodiny, lidí co mi k programu a studiu pomohli a také pro případné další generace Erasmáků či emigrantů do Finska, aby jste měli představu jak takový program, studium na zahraniční univerzitě, nebo život ve Finském Tampere funguje, na těch pár lidí, které také zajímá jak se mám a jak se mi daří nebude zapomenuto, budu informovat i o tom :)

pátek 29. července 2011

Výjezd !

Dnes odjíždím ! Udělal jsem poslední nákupy a přípravy - doplnil jsem do zásob 2 balení Ibalginu po 100, pořádnou českou vlajku - do okna a později na hokej (bylo by fajn to na mistroství Finům zase naložit), moc hezkou šálu v českých barvách s národním znakem a pak nějaký alkohol - dvě Amundsenky, Magistra, Jagermeister, Rum a Becherovku (pak ještě jednu pro řidiče za ochotu), tak abych se vlezl do povoleného limitu 6l, který mi řekl dopravce. Někdo by možná řekl, že to je na cestu zbytečná útrata a zátěž, ale při tamních cenách alkoholu, které jsou 3-4x vyšší než u nás mi to do budoucna ušetří ještě spoustu peněz (nebo to tam taky můžu v případě nejvyšší nouze prodat :P). Koleje vrácené (už jen při odchodu hodím klíče na vrátnici), eura vyměněné a snad tedy vše hotovo. Po osmé mi jede vlak do Českého Těšína, kde mě o půl desáté na nádraží vyzvedne někdo z firmy, která mě poveze. V deset hodin vyjíždíme z ČR. Jen jsem zvědav jak to zvládnu s věcmi na Svinov a poté ve Finsku na vlakové nádraží a z nádraží do hostelu, je toho hrozně moc a hrozně těžké, kdybych letěl letadlem, tak bych se asi nedoplatil..

Těším se jak malý, vy si tu užijte víkend a snad v pondělí, kdy konečně dorazím do Finska budu informovat, jak proběhla cesta :)

Žádné komentáře:

Okomentovat